Ce înseamnă training-ul de fapt?>

training (2)
Managerul sau liderul de succes nu apare instant, ci acesta invata de-a lungul carierei sa se apropie tot mai mult de acest scop. De multe ori nu stim de unde ar trebui sa incepem sau care sunt primii pasi pe care ar trebui sa-i facem pentru a ne transforma intr-un manager sau lider de succes. Insa, cu ajutorul unui training organizat de trainer profesionist veti castiga cunostintele si skill-urile necesare pentru a deveni un lider adevarat.

Nu este usor sa fi un conducator de succes, este nevoie mereu sa iei decizi, multe dintre ele vor afecta angajatii. Este nevoie de responsabilitate, toleranta, eficienta pentru a putea sa jonglezi cu fiecare schimbare, asteptare si problema care apare. Un trainer eficient sau un coach profesionist te va ajuta sa-ti cresti flexibilitatea si sa dobandesti toate calitatile necesare unui manager de succes.

Trainer-ul se concentreaza pe acele schimbari care vor duce la o performanta superioara. Iata cateva din cele mai importante skill-uri pe care orice lider sau manager trebuie sa le aiba, acestea fiind cruciale pentru succes.

1. Abilitati de management si de conducere

Fiind mai specifici vorbim despre abilitati precum: stabilirea prioritatii, delegarea de persoane pentru diferite sarcini, motivarea si pastrarea motivatiei pe tot parcursul timpului, capacitatea de a ajuta oamenii sa se dezvolte, capacitatea de a face schimbarile cele mai bune pentru a spori performanta, dar si sa comunice obiectivele si scopurile clar.
Prin training alaturi de antrenori bine pregatiti puteti obtine aceste abilitati manageriale de baza de care aveti nevoie pentru a reusi!

2. Abilitati de comunicare

Orice lider este nevoit sa comunice eficient, el trebuie sa poat sa-si sustina punctul de vedere clar, eficient, fiind astfel inteles de toate persoane. Este nevoie ca acesta sa aiba o prezentare convingatoare pentru a-si sprijinii obiective. Deasemenea, el trebuie sa fie deschis la alte pareri sau idei. Printre abilitatile de comunicare mai adaugam abilitatea de a inspira si motiva personalul spre performanta, dar si capacitatea de a intelege nevoile celorlalti.
Prin training puteti invata toate acestea, dar si cum sa comunicati cu diplomatie, tact si credibilitate, sa fiti un comunicator profesionist chiar si in conditii sau situatii mai dificile. Comunicarea este o arta, noi o stapanim, dar tu?

3. Abilitati de colaborare

Chiar daca functia este una de conducere, aceasta implica foarte multa colaborare cu ceilalti. Este nevoie sa dezvoltam un stil de colaborare cu echipa pentru a spori coeziune si performante individuala. Orice lider trebuie sa poate negocia in mod eficient, sa accepte diferentele si sa stie cum sa imparta sarcini in asa fel incat performanta sa fie optima.

4. Abilitatea de a gandi critic.

Un lider sau manager eficient este un bun cercetator si observator, are o gandire logica si obiectiva, el evita orice distorsiune si se concentreaza asupra datelor semnificative pentru a lua cele mai bune decizii, chiar si in conditii de stres sau presiune. Un lider cu gandire critica va trage cele mai bune concluzii si va sti cand este nevoie sa intervina.

5. Aptitudini financiare

Ca manager sau lider ai nevoie de abilitatea de a cantari decizii pentru diferite resurse, fie ca acestea sunt oameni, fie ca vorbim despre resurse financiare. Aveti nevoie de abilitatea de a construi un buget solid, de a urmarii trenduri pe piata, de a balansa costurile si venituri, dar si de a lua decizi eficiente pentru viitor.

6. Abilitati de management al proiectelor

Aceste abilitati sunt foarte importante, deoarece fiecare proiect este diferit, ca lider ai nevoie de flexibilitate si simt critic pentru a observa resursele si cerintele fiecarui nou proiect. Trebuie sa poti sa intelegi obiectivele proiectului, sa poti sa imparti rolurile si responsabiltatile in mod optim si performant, sa stii cum sa utilizezi instrumentele de care dispui si sa te implici ca si co-echipier alaturi de angajati.

Prin training putem sa va ajutam sa dezvoltati o baza manageriala solida, prin imbunatatirea abilitatilor de care dispuneti, va ajutam cu tehnici si instrumente ce pot sporii calitatea proiectului si a interactiunii echipei.